Obrázek: Georg Blenk, Krafthand Medien

Obrázek: Georg Blenk, Krafthand Medien

Go back

Jarní kúra: Wellness pro auto

 

Zimní podmínky se na vozidlech zákazníků vašeho servisu tvrdě podepisují. Proto se na jaře vyplatí provést zběžnou kontrolu a údržbu. Od škrábanců, přes poškozené stěrače, ucpané trysky ostřikovačů čelního skla po všechny druhy nečistot uvnitř i vně. Vám a zákazníkům vaší dílny nabízíme několik tipů, jak začít jaro bezpečně a čistě.

 

I když mu již mnozí předpovídali zkázu, zůstává automobil v Německu stále velkým oblíbencem. Ochraňujeme jej a opečováváme jej. Podle zprávy DAT 2019 mylo 59 procent všech majitelů automobilů v Německu svá auta alespoň jednou měsíčně, ať už v mycích linkách nebo ručně. 57 procent majitelů vozidel přikládá velký význam čistotě a faktoru dobrého pocitu. Auto se musí dobře udržovat uvnitř i vně. K čistému vzhledu se přidávají bezpečnostní aspekty. V zimě zatěžuje vozidlo silniční sůl, nečistoty na vozovce, oleje, tuky, lepivý sníh a led, které přispívají ke korozi a způsobují problémy celému vozidlu. Do silniční soli se přidává chlorid sodný nebo vápenatý, který zlepšuje adhezivní vlastnosti. To může mít negativní účinek například na funkci brzdového systému. Vedle toho v chladném období trpí oddělující gumové prvky, jako jsou například uchycení motoru nebo ložisková pouzdra. Rovněž stárnou chladicí, sací a ventilační hadice, jsou porézní a praskají. V rámci jarní prohlídky je proto důležité důkladné vyčištění vozidla a zběžná vizuální kontrola.

V údržbě vozidla je hudba! Podle portálu Statista utratili Němci v roce 2018 za produkty pro péči o vozidlo kolem 250 milionů eur. Podle studie obchodní platformy mobile.de z roku 2018 se o téma péče o auto zajímá 81 procent majitelů vozidel. Zákazníci vašeho servisu chtějí v každém případě začít jaro s čistým autem. S tím mohou pomoci ty správné produkty. K základní výbavě patří autošampon, čisticí přípravek na ráfky, interiér a čalounění. Leštidla a speciální přípravky pro péči o kabinu se hodí pro osvěžení a prodloužení životnosti. Dále existuje řada pomocníků, kteří se používají k odstranění odolných nečistot a k opravě drobných vad. Prodej produktů může podpořit jarní kampaň ve formě balíčků s výrobky.

Většina majitelů vozidel se zajímá o produkty pro péči o vozidlo. Obrázek: Georg Blenk, Krafthand Medien GmbH

Skladatel: Georg Blenk, Krafthand Medien

Go back

NEWSLETTER